« Alle Evenementen

Edzo Bos (piano) en Bob van der Ent (viool) spelen werken van Bach, Brahms en Rachmaninov

2 maart 2025 @ 15:00 16:00

Edzo Bos (piano) en Bob van der Ent (viool)

Op 2 maart om 15 uur spelen Edzo Bos (piano) en Bob van der Ent (viool) werken van Bach, Brahms en Rachmaninov in de Sloterkerk.

Bob van der Ent was in 2005 prijswinnaar op het Nationaal Vioolconcours Oskar Back. Als een van de jongste leerlingen kwam hij op de speciale afdeling Jong Talent van het Conservatorium van Amsterdam. Hij studeerde daar bij Jan Repko en Davina van Wely, vervolgens bij Vesko Eschkenazy, met aanvullende lessen van Herman Krebbers. Tijdens zijn studiejaren werd hij geselecteerd voor masterclasses bij internationaal befaamde violisten als Pierre Amoyal, Shmuel Ashkenasi en Ivry Gitlis. In 2021 won zijn Bach album, uitgebracht bij Challenge Records, de nominatie Bach CD 2021 van de Concertzender.

Programma volgt:

Sloterkerk