Verhuur Sloterkerk en Vink & Boer

N.B. Er zal een intake gesprek volgen na de aanvraag. Aan de aanvraag kunnen geen rechten worden ontleend.

Aanvraag verhuur Sloterkerk

U kunt de Sloterkerk kerk huren voor activiteiten die passend zijn bij het gebouw. Dit kunnen onder andere zijn muziekuitvoeringen van niet versterkte muziek, lezingen of kerkdiensten. De kerk is bijzonder geschikt voor kleine koren tot ongeveer 30 man en muziek van solo-optredens tot kamerorkesten.

Voor een aanvraag verhuur Sloterkerk gelieve de onderstaande formulieren te downloaden en te versturen naar het e-mail adres dat in de documenten genoemd staat: verhuur@sloterkerk.nl

Als u wilt trouwen in de Sloterkerk kunt u het beste contact opnemen met de wijkpredikant (dominee@osdorpsloten.nl). Als u de kerk uitsluitend wil gebruiken als trouwlocatie kunt de onderstaande formulieren downloaden. Hou er rekening mee dat de Sloterkerk helaas niet een door de gemeente Amsterdam goedgekeurde trouwlocatie is. Er kan dus geen officieel burgerlijk huwelijk gesloten worden.

Aanvraag verhuur Vink & Boer

Achter de kerk en oude pastorie staat het wijkgebouw Vink & Boer. In dit gebouw was vaak de ‘nazit” na de matineeconcerten om samen met de musici onder het genot van een drankje na te praten.

Als u zelf een activiteit in de Sloterkerk organiseert kan er in sommige gevallen ook gebruikt gemaakt worden van het wijkgebouw.  Of u kunt Vink en Boer ook  apart huren. Neem daarvoor contact op met  mevrouw W. v.d. Spek.

Vink & Boer (wijkgebouw achter de kerk):
mevrouw W. v.d. Spek
tel.: 020 – 617 37 39

Dorpsstraat met de Sloterkerk in Sloten (NH), fotograaf: anoniem, ca. 1910 - ca. 1930, ontwikkelgelatinezilverdruk, bron: Rijksmuseum
Dorpsstraat met de Sloterkerk in Sloten (NH), fotograaf: anoniem (circa 1910-1930). Bron: collectie Rijksmuseum